30 Aralık 2012 Pazar

Telefonlarımız üşümesin

Merhabalar efendim. Kendime güzel bir telefon kabı yaptım. Evde artık kumaş vardı. Değerlendirmek istedim ve işe koyuldum.


İlk adım olarak kumaşı alıp telefonumun ölçülerini sabun yardımıyla belirledim.


Resimde gördüğünüz gibi mavi ipi kullanarak etrafından gittim. Daha sonra onlar çıkacak. Çizgileri ise yine sabunla çizdim ki iğneyle diktiğim kenarların mesafelerini bileyim. Kenarı da yine resimde gördüğünüz gibi yapılıyor.


İşte bitmiş hali:


Bu şekilde çok sade olduğunu düşündüm. Gözüme boş geldi. Biraz süslemeliyim dedim :) Ne yapsam diye düşünürken zincir kullanmak geldi aklıma. Zinciri dikmesi pek de kolay olmadı. Bu yüzden ben yaptığımda tekrar açıldı diktiğim yerler. Annem duruma el koydu :) Ellerine sağlık annemmm :)



2 yorum: