30 Ocak 2013 Çarşamba

Arkadaşlık bilekliğim :)

Merhabalar efendim.Kendime bileklik yaptım. Bu bileklikleri zaten internette sıkça görmüşsünüzdür. Benim de çok hoşuma gidiyorlardı. Aslında yapmak hiç aklımda değildi ama bi anda yapma isteği geldi :) Yapması çok eğlenceli ve zevkli. Bu yüzden ikincisi de yolda :)



Yaparken de bu görselden faydalandım:


Benim iplerimin toplamı 6. Bir de örerken sadece sağ tarafı kullandım yani tek bir sıra için 5.inci adıma kadar geldim, diğer sıraya geçtim. Sol tarafı kullanarak örmedim. Yapan olursa şimdiden kolay gelsin diyorum. :)

9 yorum:

  1. NASIL BIRLESTIRDIN?

    YanıtlaSil
  2. HANGI IPI KULLANDINIZ.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ip tercihin sana kalmış.
      ne kullanmak istersen :)
      bir ipi diğerlerine sırasıyla dolayarak
      devam ettim, resimdeki gibi.

      Sil
  3. 3. Adımı anlayamadım açıklar mısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2. adımın tekrarını yandaki ip için uyguluyorsunuz.

      Sil
  4. hangi ipi kullandınız siz

    YanıtlaSil