2 Mart 2013 Cumartesi

Disko topu anahtarlık :)

Herkese merhabalar efendim. Evde kullanmadığım bir anahtarlığım vardı. Yenilemek fikri nereden geldiyse aklıma :) Çok fazla uğraştırmadı beni. Yalnız yapıştırıcı seçimim yanlış oldu sanki :) Son halini bitirir bitirmez çekmiştim. İyi ki de öyle yapmışım. Bugün elime aldığımda anahtarlığım bembeyazdı :) Islak mendille sildim önce. Geçtiğini sandım ama tekrar baktığımda yine bembeyazdı. Benim kullandığım yapıştırıcı 502 süper yapıştırıcı diye geçiyor. Silikon mu kullanmalıydım bilemedim :( Geçelim fotoğraflara:



Anahtarlığın ilk hali:


Kullanmadığım eski bir cd'yi makasla kesip üzerine yapıştırdım:


Makasım biraz büyüktü, ufak bi kaza geçirip avucumu da katletmiş oldum :)
Bitmiş hali:







4 yorum:

  1. disko toplarına bayılırım. ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. düşünce güzelmiş ama sanırım uygulamada küçük bir sorun yaşanmış.
    buradan kötü görünmüyor:)) güzel günlerde kullanın.
    elinize, emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. çok teşekkür ederim :)
    evet, ufak bi sorun yaşadım ama yine de idare ediyor beni :)

    YanıtlaSil