30 Ağustos 2013 Cuma

Mimlendiimmmm :)

Efendim, sevgili kendinyap blogunun sahibine daha önce misafir olmuştum. Yazım için buyrun. Teşekkür ediyorum kendisine beni mimlemiş. Hadi hemen geçelim sorulara:

* Nerede yaşıyorsun?
Ankara'dayım ama pek sevmiyorum.

* Medeni halin?
Bekarım.

* Birinin ismi mi sana verildi?
Hayır. Kimsenin ismini almamışım. Özel bi anlamı da yok :)

* Saç ve göz rengin nedir?
Saç siyah, göz kahverengi.

* Okuyor musun, çalışıyorum musun?
Çalışıyordum çıktım. Şimdilik evdeyim.

* Fobilerin nelerdir?
Sivrisinekler. Çok severler beni üstelik :P

*Küçükken hep ne olmak isterdin?
İngilizce öğretmeni olmak istemişimdir. Kısmet olmadı tabii..

* Sence en kötü makyaj hatası nedir?
Göz farının yanlış renkte seçimi. Sanırım bunu makyaj hatasından sayabiliriz :)

* Hayatta yapmaktan nefret ettiğin ama mecburiyetten yaptığın şey var mı?
Şöyle bi düşündüm de şükürler olsun ki yok :)

* Asla yapamam dediğin bir şey var mı?
Immm. Mutlaka vardır ama hiç aklıma gelmedi şimdi.

* Aklında kalan etkilendiğin bir film söyle?
Yeşil yol. Küçüklüğümde izlemiştim ve hala da etkilenirim.

* Sence sen de eksik olan şey ne?
Kolay kolay insanlara hayır diyemiyorum. Hayır diyemem beraberinde kimi zaman üzüntüyü de getirebiliyor. Bu yüzden hayır demeyi bilmemek benim eksiğim :(

* Sana yapılmasından en nefret ettiğin şey?
Belki çok klasik olacak ama verilen sözlerin tutulmaması. Ben elimden geldiğince tutmaya çalışırken karşı taraftan bunun 1 gramını bile görememek.

* Şu aralar yapmaktan en çok keyif aldığın şey?
Ablamla vakit geçirmek :)


2 yorum:

  1. Mimi yaptığınızı yeni gördüm :) Teşekkür ederim. Siz de Ankara'daymışsınız. Görüşsek ya birara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiiii
      çok sevinirim :))
      çok mutlu olurummmmm :))

      Sil